Friday 3 November 2017

Alternativer Trading Håndbok


Kommer europeiske valg til å styrke enhet eller forsvinne splittelse av Erik Norland 21. februar 2017 Valg i Nederland, Frankrike og Tyskland på overraskelseshælene Brexit-stemme kunne enten styrke europeisk enhet eller utdype splittelsen. Sikre den neste eksplosjonen i høyavkastningspapirer av Erik Norland 16. februar 2017 Som Fed gir opp for renteøkninger, kan en akselerasjon i tempoet i pengestramming øke risikoen for at kreditter sprer seg ballong som i 2007. Effektive amerikanske skiferproducenter en utfordring for OPEC Av Bluford Putnam 14. februar 2017 Kan OPECs nyeste produksjonsnedskæringer holde oljeprisene svingete Kostnadseffektive skiferproducenter i USA vil spille en stor rolle i markedets retning. Futures Options TradingFutures Trading, Elevated. Dine betingelser, vårt forhold. Våre futures meglere lytter først. Vi samarbeider med deg for å skape en tilpasset løsning, basert på dine handelsbehov i henhold til vilkårene dine. PERSONALISERT SERVICE Når du handler med oss, uansett hvilken konto størrelse eller handelsvolum, har du en dedikert lisensiert futures megler for å hjelpe deg med å oppnå dine handelsmål. TRUSTED TECHNOLOGY Forhandle futures, sprer, opsjoner og forex kondensert med brukervennlig programvare som håndterer alle kompleksitetene knyttet til handels - og ordrehåndtering. UTTRYKKELIG VÆRDI Nyt konkurransedyktige provisjonspriser, ingen programvareavgifter, fremragende kundestøtte og ubegrenset tilgang til vår proprietære pakke med futures trading ressurser og råd. Tilpass våre tjenester for å møte dine mål Du er ansvarlig. Uansett dine behov hos Daniels Trading var klare til å jobbe med deg på din termo for å hjelpe deg med å møte dine kortsiktige handelsmål og dine langsiktige mål. Lær mer om hvordan vi kan skreddersy våre futures meglingstjenester for å dekke dine behov. Komme i gang Klar til å ta futures trading til neste nivå Start med å lage din gratis dt Insider-medlemsprofil og bli med tusenvis av andre dt Insiders som liker prøveadgang til klientnivåressurser. Deretter aktiverer du risikofri dt Pro-programvare demo og testkjør vår agship futures trading plattform fri i 14 dager. Velg riktig kombinasjon for å komme i gang med Daniels Trading. DT INSIDER PRODUKT TILGANG DT PRO TRADING SOFTWARE Bli en dt Insider og låse opp eksklusive handelsressurser. Gratis prøveadgang til nyhetsbrev, handelsrådgivning, eksklusive markedsrapporter og mer. Prøv produkter som vanligvis er reservert for klienter. Prøv futures trading risikofri med en gratis dt Pro praksis konto. Full tilgang til våre agship trading platform amp verktøy. Real-time streaming sitater. 50k virtuelle penger. Utvalgte produkter Koble de mest spennende markedsflytene øyeblikkelig med Market Action Scanner Trade med forsiktighet og klarhet mens du utnytter kraftige proprietære algoritmer utledet i Market Prole analyse. Market Action Scanner gjør det tungt å løfte for deg 247 samtidig som du gir umiddelbar innsikt i de mest populære råvareterminaler og Forex-markeder. Spar tid og ta analyse til ACTION Utnytt datamaskinbasert handel med en håndfri tilgang gjennom iSystems. Vi vet at du er opptatt. iSystems gjør det mulig for handelsmenn å være aktive i markedene uten tidsforpliktelser og kunnskaper som vanligvis kreves av fulltidshandlere. Velg mellom hundrevis av tilgjengelige systemer til en eller flere som t dine kriterier. Diversifiser porteføljen din til globale råvaremarkeder ved hjelp av iSystems Siste Tweets Ny til handel Sjekk ut vår liste over vilkår for å hjelpe deg å snakke vårt språk: t. covAGbGGe3xq Tid siden 23 Timer via Buffer RT CullenOutlook. sukker 20,00 nivåer holdt ikke denne morgenen. Dette er hva vi har ventet på. Whos med meg. La oss gjøre dette tid siden 1 dag via Twitter Web Client Stoppet ut av en stilling Senior megler Don Debartolo deler hva jeg skal gjøre neste - t. coKREBBlzjeM Tid siden 1 dag via buffer Copyright xA9 2017 xB7 Daniels Trading. Alle rettigheter reservert. Dette materialet blir formidlet som en oppfordring til å inngå en derivattransaksjon. Dette materialet er utarbeidet av en Daniels Trading-megler som gir forskningsmarkedskommentarer og handelsrekommendasjoner som en del av hans eller hennes henvendelse til regnskap og henvendelse til bransjer. Men ikke Daniels Trading vedlikeholder en forskningsavdeling som definert i CFTC regel 1.71. Daniels Trading, dets hovedpersoner, meglere og ansatte kan handle i derivater for egen regnskap eller for andre. På grunn av ulike faktorer (som risikotoleranse, marginkrav, handelsmål, kort sikt vs langsiktige strategier, teknisk versus grunnleggende markedsanalyse og andre faktorer), kan slik handel føre til initiering eller likvidasjon av stillinger som er forskjellige fra eller i motsetning til de meninger og anbefalinger som finnes deri. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidig ytelse. Risikoen for tap i trading futures kontrakter eller råvare alternativer kan være vesentlig, og derfor bør investorer forstå risikoen for å ta overlevert posisjoner og må ta ansvar for risikoen forbundet med slike investeringer og for deres resultater. Du bør nøye vurdere om slik handel passer for deg i lys av dine omstendigheter og økonomiske ressurser. Du bør lese nettsiden for risikoopplysning tilgjengelig på DanielsTrading nederst på hjemmesiden. Daniels Trading er ikke tilknyttet eller støtter det heller noe handelssystem, nyhetsbrev eller annen lignende tjeneste. Daniels Trading garanterer ikke eller verifiserer ytelseskrav fra slike systemer eller tjenester. Industrihåndboken: Luftfartsindustrien Få oppfinnelser har forandret hvordan mennesker lever og opplever verden så mye som oppfinnelsen av flyet. Under begge verdenskrig har statsstøtte og krav til nye fly forbedret teknikker for design og konstruksjon. Etter andre verdenskrig ble de første kommersielle flyruter etablert i Europa. Over tid har flytrafikken blitt så vanlig at det ville være vanskelig å forestille seg livet uten det. Flyselskapsindustrien har derfor sikkert kommet. Det har også forandret måten mennesker lever og driver virksomhet ved å forkorte reisetiden og endre distansbegrepet, noe som gjør det mulig for oss å besøke og drive virksomhet på steder som en gang anses som fjerntliggende. (For mer om flybransjen, les Er det flyselskapet klar for løft av) Flybransjen finnes i et intensivt konkurransedyktig marked. I de siste årene har det vært en industriell shakedown, som vil få vidtgående virkninger på bransjens trend mot å utvide innenlandske og internasjonale tjenester. Tidligere var flyindustrien i det minste delvis statlig eid. Dette er fortsatt sant i mange land, men i USA har alle større flyselskaper kommet for privat bruk. Flyselskapsindustrien kan deles inn i fire kategorier av US Department of Transportation (DOT): International - 130 seteplaner som har mulighet til å ta passasjerer omtrent hvor som helst i verden. Bedrifter i denne kategorien har vanligvis en årlig omsetning på 1 milliard eller mer. National - Vanligvis er disse flyselskapene 100-150 personer og har inntekter mellom 100 millioner og 1 milliard. Regionale - Selskaper med inntekter mindre enn 100 millioner som fokuserer på kortflyvninger. Last - Disse er flyselskapene generelt transporterer varer. Flyplasskapasitet, rutestrukturer, teknologi og kostnader til leie eller kjøp av fysiske fly er signifikante i flybransjen. Andre store problemer er: Vær - Været er variabelt og uforutsigbart. Ekstrem varme, kulde, tåke og snø kan slå ned flyplasser og avbryte flyreiser, som koster et flyselskaps penger. Drivstoffkostnad - Ifølge Air Transport Association (ATA) er drivstoff en nest største utgift for flyselskapene. Drivstoff utgjør en vesentlig del av en total luftfartsselskaps kostnader, selv om effektiviteten blant ulike transportører kan variere mye. Kortflyselskapene får vanligvis lavere drivstoffeffektivitet fordi start og landing forbruker høye mengder jetbrensel. Arbeidskraft - Ifølge ATA er arbeidskraften flyselskapene nr. 1. Flyselskaper må betale piloter, flyveselskaper, bagasjehåndterere, dispatchers, kundeservice og andre. Tilgjengelig setemåle (antall plasser tilgjengelig for transport av passasjerer) X (av milene flygt i løpet av perioden) Inntektspassasjemiljø (av inntektsbetalte passasjerer) X (av kilometer flygt i perioden) Flytrafikkansvar (ATL): Et estimat av mengde penger som allerede er mottatt for passasjerbilsalg og frakttransport som ennå ikke skal leveres. Det er viktig å finne ut denne figuren, slik at du kan fjerne den fra sitert inntekts tall (med mindre de spesifikt angir at ATL ble utelukket). Lastfaktor: Denne indikatoren, som er samlet månedlig av Air Transport Association (ATA), måler prosentandelen av ledig kapasitet som er fylt med passasjerer. Analytikere sier at når flyselskapets lastfaktor overstiger sitt break-even-punkt, vil flere og flere inntekter synke ned til bunnlinjen. Husk at lastfaktoren kan være betydelig høyere i ferier og sommerferier, derfor er det viktig å sammenligne tallene med samme periode fra året før. Analyst Insight Airlines tjener også inntekter fra transport av last, selger hyppige flyr miles til andre selskaper og salg i flytjenester. Men den største andelen av inntektene kommer fra faste og forretningsreisende. Av denne grunn er det viktig at du tar hensyn til forbrukernes og næringslivets tillit utover de vanlige faktorene som man bør vurdere som inntjeningsvekst og gjeldsbelastning. (For mer om forbrukertillidens undersøkelse, se Økonomiske indikatorer: Forbruker konfidensindeks.) Forretningsreisende er viktige for flyselskapene fordi de er mer sannsynlige å reise flere ganger gjennom året, og de pleier å kjøpe de oppgraderte tjenestene som har høyere marginer for flyselskap. På den annen side er fritidsreisende mindre tilbøyelige til å kjøpe disse premiumtjenestene og er vanligvis svært prisfølsomme. I tider med økonomisk usikkerhet eller kraftig nedgang i forbrukertillid, kan du forvente at antall fritidsreisende skal avta. Det er også viktig å se på de geografiske områdene som et flyselskap målretter. Det er åpenbart at mer markedsandel er bedre for et bestemt marked, men det er også viktig å være diversifisert. Prøv å finne ut destinasjonen som flertallet av flyselskapene flyr på. For eksempel kan et flyselskap som sender et stort antall flyreiser til Karibia se en dramatisk nedgang i fortjenesten hvis utsiktene for fritidsreisende ser dårlig ut. Et siste nøkkelområde for å holde øye med er kostnader. Flyselskapsindustrien er ekstremt følsom overfor kostnader som drivstoff, arbeidskraft og lånekostnader. Hvis du oppdager en trend med stigende drivstoffkostnader, bør du faktorere det i din analyse av et selskap. Drivstoffprisene har en tendens til å svinge på månedlig basis, så det er avgjørende å være oppmerksom på disse kostnadene. Trussel mot nye deltakere. Ved første øyekast kan du tenke at flybransjen er ganske vanskelig å bryte inn i, men ikke bli lurt. Du må se på om det er betydelige kostnader for tilgang til banklån og kreditt. Hvis lån er billig, er sannsynligheten for at flere flyruter kommer inn i bransjen høyere. Jo flere nye flyselskaper som kommer inn i markedet, jo mer mettede blir det for alle. Merkenavn anerkjennelse og hyppige flyger punkt også spille en rolle i flybransjen. Et flyselskap med sterk merkevare og insentiver kan ofte lokke en kunde selv om prisene er høyere. Leverandørens makt. Flyselskapets forsyningsvirksomhet domineres hovedsakelig av Boeing og Airbus. Av denne grunn er det ikke mye cutthroat konkurranse blant leverandører. Sannsynligheten for at en leverandør integrerer vertikalt, er heller ikke sannsynlig. Med andre ord, vil du sannsynligvis ikke se leverandører som begynner å tilby flytjeneste på toppen av bygningsflyselskaper. Kraft av kjøpere. Forhandlingsmakten til kjøpere i flybransjen er ganske lav. Det er selvsagt høye kostnader forbundet med bytte av fly, men også ta en titt på evnen til å konkurrere om service. Er setet i ett fly mer komfortabelt enn en annen Sannsynligvis ikke, med mindre du analyserer en luksusforing som Concord Jet. Tilgjengelighet av erstatninger. Hva er sannsynligheten for at noen vil kjøre eller ta tog til bestemmelsesstedet For regionale flyselskaper, kan trusselen være litt høyere enn internasjonale transportører. Når du bestemmer dette, bør du vurdere tid, penger, personlig preferanse og bekvemmelighet i flybransjen. Konkurransedyktig rivalisering. Sterkt konkurransedyktige næringer tjener generelt lav avkastning fordi kostnadene for konkurranse er høye. Dette kan stave katastrofe når tider blir tøffe i økonomien.

No comments:

Post a Comment