Friday 13 October 2017

Export Forex Data Excel


Eksporterer data fra Metatrader til Excel i sanntid Ble medlem Nov 2009 Status: Medlem 201 Innlegg Jeg trenger litt hjelp og jeg vet fra antall andre som har spurt om dette at det ville være til nytte for mange FF MT4 brukere. Jeg har funnet noe programvare som er tilgjengelig gratis fra en FF-medlemmers nettside som (etter å ha snakket med utvikleren) kunne tilpasses for å gi meg det jeg vil. Programvaren kalles Excellink og er tilgjengelig fra fx1-nettstedet en link til hvilken er Vist under. Jeg legger også til zip-filen som er tilgjengelig for nedlasting fra dette nettstedet. Det jeg vil gjøre er følgende: a) Overfør sanntidsperspekt med kryssdata fra Metatrader til Excel b) Sett opp Excel-regnearket slik at en bestemt rad mottar dataene fra en bestemt linje fra en bestemt tidsramme. Så hvis du vil at hver rad skal representere 1 minutt, kan du ha en rad for 09.15 og så snart den tiden er ferdig, dannes en annen rad for 09.16 osv. C) Vis Åpne, Lukk, Høy og Lav for hver stolpe d) Kunne Ta data på ulike Excel-ark i samme arbeidsbok for ulike tidsperioder samtidig. Så du kan kjøre ett ark fra 1min og en annen i 5min osv. Jeg har blitt forsikret av utvikleren om at dette er alt mulig, men vil trenge noe programmering. Jeg ville være veldig takknemlig for all hjelp som kunne gis. Ble medlem Jun 2011 Status: Medlem 6 Innlegg Jeg er veldig interessert i det du nevnte ovenfor. klarte du å få det til å fungere for deg. Hvis ja, plz delte Ble med Aug 2009 Status: Traders Eye 23 Innlegg HI Indyfx. Jeg leter også etter samme ting, men kunne ikke funnet. Alt jeg sett i xltrader-programvare, men det er ikke gratis. Ble med Jan 2011 Status: Medlem 1.299 Innlegg HI Indyfx. Jeg leter også etter samme ting, men kunne ikke funnet. Alt jeg sett i xltrader-programvare, men det er ikke gratis. Ble medlem okt 2009 Status: Medlem 10 Innlegg Hei, alle, jeg leter etter løsning lesing data (verdi eller streng) fra Excel til Metatrader. Excellink. dll er flott verktøy, men jeg har en probelm for meg. Ingen leseverdi fra celle når verdien er definert som formel. Eksempel: skriv verdi 100 til celle A1 ExcelGetValueCell (1,1) returnere 100 - det er ok, men hvis innholdscelle A1 definert formel: quotB1C1quot-funksjonen ExcelGetValueCell (1,1) returnerer null og funksjonen ExcelGetStringCell (1,1) returnerer - alle som R2C2R3C3 Jeg vil lese innholdscelle (ingen formel). Det er gammelt verktøy. Jeg spør fx1, vi fortalte ingen støtte. - Har du noen andre. dll-filer som det kan leseskrives data fra, for å utmerke deg, takk, veldig bra. Fint dag. Ble med Aug 2006 Status: Medlem 737 Innlegg Ble med Aug 2013 Status: Medlem 66 Innlegg Jeg vil koble mine Excel-filer med FXCM MT4 s DDE server. Jeg hadde tick aktivere DDE server og la min FXCM MT4 å kjøre. Men dataene kommer ikke til min Excel. Heres hva jeg skriver i min Excel-kolonne. Eksempel MT4BIDGBPJPY dataene kommer ikke til mine Excel-filer. Jeg hadde også prøvd å kjøre FXCM MT4 som administrator. Det virket heller ikke, men det virker på en annen megler, men ikke FXCM s MT4. Vet noen hvordan å løse dette problemet. Jeg håper jeg hadde klart å forklare situasjonen min. Ble medlem Sep 2009 Status: Lag kode mens du lager Pips 1,643 Innlegg Prøv omstart, og hvis det ikke virker, snakk med FXCM-støtte. Det virker enten, eller det gjør det ikke, det er ikke mye å fange. vil koble mine Excel-filer med FXCM MT4 s DDE ser ver. Jeg hadde tick aktivere DDE server og la min FXCM MT4 å kjøre. men dataene kommer ikke til min utmerkelse. Heres hva jeg skriver i min utroste kolonne. eksempel MT4BIDGBPJPY dataene kommer ikke til mine Excel-filer. Jeg hadde også prøvd å kjøre FXCM MT4 som administrator. det fungerte heller ikke. DERIMOT. Det fungerer på annen megler, men ikke FXCM s MT4. Vet noen hvordan du løser dette problemet. Jeg håper jeg hadde klart å forklare situasjonen min. Takk skal du ha . Jeg så deg postet dette spørsmålet i en annen tråd også. Du kan lese svaret mitt i den tråden: forexfactoryshowthre. 77post7218177 Ble medlem Sep 2012 Status: Junior Member 1 Post Folk, dette har vært et problem av stor interesse for mange, om ikke alt jeg selv forsøkte flere ganger å koble Excel og MT4, men hadde ingen suksess. BTW, jeg brukte Excel 2007 og Windows 7 Home Premium ------ ALDRI WORKED Sist, jeg oppgraderte min laptop til Excel 2010 og Windows 7 Professional. Og til min utrolige overraskelse fungerte alt bra. Jeg åpnet DDE-Sample. xls-filen som er i en av programfilene (kommer når du laster ned MT4). Da filen ble åpnet, var alt jeg måtte gjøre, Aktiver innhold, som vises like under menylinjen. Bak kulissene er dette Visual Basic-koden som går i bakgrunnen. Formlene i filen blir aktive, og du kan se at verdiene deres endres når verdiene i MT4 endres (før du åpner denne filen, må du kontrollere at MT4 er aktiv og kjører). Når denne filen begynner å virke, kan du slippe navnet på paret, budet, spørre etc. fra MT4-feltet til Excel-celler. Skjermbilde 2 er under Det er umulig å se på mange diagrammer alt på en gang i MT4, men du kan enkelt beregne resultatene i Excel for så mange par av interesse, og se resultatene på bunnlinjen. Prosessen over er veldig rett frem - --- Excel 2010 og Windows 7 Professional. Jeg har ikke testet ut Windows 8 eller 8.1 for denne funksjonaliteten, og kan derfor ikke snakke for atExport til Excel. Takk for at du sendte innlegg så fort. Jeg leter etter noe litt mer enn dette. Jeg vil gjerne importere prisdata samt tedata for indikatorene til et Excel-regneark, ikke bare prisen. For eksempel vil jeg gjerne ha 8ema, 200 ema og MACD data der også. Er det en måte å gjøre det Takk igjen for din hjelp. Jeg skjønner at det opprinnelige innlegget er over 2 måneder gammelt. Men hvis noen ønsker å eksportere data til en CSV-fil, har jeg skrevet outhist. mq4-indikatoren (vedlagt dette innlegget). For øyeblikket utdataer bare OHLCV, men linjen som leser FileWrite (handle, date1, time1, iOpen (ccy, tf, i), iLow (ccy, tf, i), iHigh (ccy, tf, i), iClose tf, i), iVolume (ccy, tf, i)) kunne enkelt tilpasses for å legge til data fra hvilken som helst indikator. For eksempel å utdata data for en 5-årig SMA av Lukk pris, legger du bare til koden i rød skrift: FileWrite (handle, date1, time1, iOpen (ccy, tf, i), iLow (ccy, tf, i) IHigh (ccy, tf, i), iClose (ccy, tf, i), iVolume (ccy, tf, i), iMA (ccy, tf, 5,0, MODESMA, PRICECLOSE, i)) Du kan legge til så mange indikatorer utganger som du ønsker. Merk at du kan kopiere og endre linjen som lyder: outhist (quotGBPUSDquot, 1440) Dette vil produsere daglig historie for GBPUSD for å få output for hvilken som helst kombinasjon av valuta-pairstimeframmer som du ønsker, i samme runde. Output sendes til. expertfiles mappe. Driftsinstruksjoner (for de som ikke er kjent med MetaEditor) 1. Last ned vedlagte fil i. mappe med eksperterindikatorer. 2. Oppdater MT4. Trykk Ctrl-N for å åpne navigatoren, og åpne treet for tilpassede indikatorer. 3. Klikk på outhist-indikatoren for å velge den, og trykk deretter Enter-tasten, som laster den inn i MetaEditor klar til redigering. 4. Skriv inn ønskede kodeendringer, og trykk deretter F5 for å kompilere. Kontroller at meldingen 0 feil (er), 0 advarsel (e) vises. Hvis det er feil, har du laget skrivefeil (syntaksfeil) og må fikse disse og trykk F5 igjen, til du får en feilfri kompilering. (For hjelp med syntaks, trykk Ctrl-T for å hente verktøykassen og klikk deretter på Hjelp-fanen nederst på skjermen. Dette gir online hjelp til hele MQL-programmers referanse.) 5. Gå tilbake til MT4 Navigator . Dra uthustingsindikatoren på et diagram. Budskapet quotHistory output completequot vil vises øverst til venstre i diagrammet. CSV-filen (for eksempel GBPUSD, 1440.CSV), klar for import til Excel, finnes i. expertfiles mappe. Marcin, heres MQL4-funksjonen for MACD: hvor 12, 26 og 9 representerer den raske EMA, sakte EMA og signal SMA henholdsvis (merk: MT4s MACD bruker en SMA i stedet for en EMA for å kalkulere signallinjen - se mitt innlegg her for mer info forexfactoryshowthre. 39post1916539) PRICECLOSE betyr at du vil kalkulere MACD basert på sluttkursen på hver linje. MODEMAIN betyr at du vil ha hovedlinjen, eller bytte den med MODESIGNAL, vil du ha verdien av signallinjen. Beklager, MT4 tillater ikke automatisk å plotte verdien av histogrammet (dvs. forskjellen mellom hoved - og signallinjene). Heres funksjonen for ADX: hvor 14 representerer perioden. PRICECLOSE betyr at du vil kalkulere ADX basert på sluttkursen for hver linje. MODEMAIN betyr at du vil ha ADX-linjen, eller erstatte den med MODEPLUSDI eller MODEMINUSDI for å få henholdsvis DI - eller - DI-verdiene. Så, for eksempel, kan du endre FileWrite-setningen for å lese: FileWrite (handle, date1, time1, iOpen (ccy, tf, i), iLow (ccy, tf, i), iHigh (ccy, tf, i), iClose (ccy, tf, i), iVolume (ccy, tf, i), iMACD (ccy, tf, 12,26,9, PRICECLOSE, MODEMAIN, i), iADX (ccy, tf, 14, PRICECLOSE, MODEMAIN, i) ) Håper dette hjelper. Legg inn flere spørsmål hvis du ønsker det. Se vedlegget som et eksempel. Takk for all info ovenfor. Så nyttig. Er det mulig, når du eksporterer csv-dataene, bare å eksportere topplisten. Hver gang jeg gjør det, vil jeg ende opp med mye om jeg angir tidsperioden som er utsatt (si 1 år eller månedlige poster), er det ganske tidkrevende som ville måtte gjøre det for alle de forskjellige tidsrammer. Håper jeg har gjort meg klar Beklager Dave, jeg savnet innlegget ditt til nå. Håper du er fortsatt rundt. Kontroller at koden utfører postene i synkende dato rekkefølge, dvs. for (int i0 iltiBars (ccy, tf) i) Bruk synkende dato sekvens for (int iiBars (ccy, tf) -1 igt0 i--) Bruk stigende dato sekvens og sett deretter inn følgende linje av kode (rød skrifttype): strengtid1 TimeToStr (iTime (ccy, tf, i), TIMEMINUTES) FileWrite (håndtak, dato1, tid1, iOpen (ccy, tf, i), iHigh (ccy, tf , i), iLow (ccy, tf, i), iClose (ccy, tf, i), iVolume (ccy, tf, i)) Ovenstående linje skriver dataene til filen i rekkefølgen: dato, klokkeslett, lavt, høyt, nært, volum. Endre rekkefølgen som passer, om nødvendig Eller du kan legge til indikatorbaserte utganger, f. eks. iMA () iRSI () iMACD () etc bryte FileClose (håndtak) Sløyfen vil nå gå ut etter sin første syklus, og forårsaker at kun den første platen skal sendes ut. Se vedlegget. Jeg skjønner at det opprinnelige innlegget er over 2 måneder gammelt. Men hvis noen ønsker å eksportere data til en CSV-fil, har jeg skrevet outhist. mq4-indikatoren (vedlagt dette innlegget). For øyeblikket utdataer bare OHLCV, men linjen som leser FileWrite (handle, date1, time1, iOpen (ccy, tf, i), iLow (ccy, tf, i), iHigh (ccy, tf, i), iClose tf, i), iVolume (ccy, tf, i)) kunne enkelt tilpasses for å legge til data fra hvilken som helst indikator. For eksempel å utdata data for en 5-årig SMA av Lukk pris, legg ganske enkelt til koden i. Du gjorde en god jobb, takk mye Du er et geniTag: Excel Weve oppdaterte Free Forex-datafiler med de siste februar 2017 sitater . Den siste oppdateringen inkluderer: Datakurser til 17 februar2017. De 66 forex-parene er tilgjengelige for nedlasting: EURUSD, EURCHF, EURGBP, EURJPY, EURAUD, USDCAD, USDCHF, USDJPY, USDMXN, GBPCHF, GBPJPY, GBPUSD, AUDJPY, AUDUSD, CHFJPY, NZDJPY, NZDUSD, XAUUSD, EURCAD, AUDCAD, CADJPY , EURNZD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD og USD. , USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, JPY, USD, USD, USD, Kunne finne noen futurescommodities datafeed. Her noen eksempler: SPXUSD SampP 500 i USD JPXJPY NIKKEI 225 i JPY NSXUSD NASDAQ 100 i USD FRXEUR FRANSK CAC 40 i EUR UDXUSD US DOLLAR INDEX i USD UKXGBP FTSE 100 i GBP GRXEUR DAX 30 i EUR AUXAUD ASX 200 i AUD HKXHKD HAN SENG i HKD ETXEUR EUROSTOXX 50 i EUR WTIUSD WEST TEXAS INTERMEDIATE i USD BCOUSD BRENT CRUDE OIL i USD For alle csv dataformater, inkludert Generic ASCII, MetaTrader, Ninja Trader og MetaStock For begge tidsrammer som 1 minutt og Tick Data For å starte gratis nedlasting, følg Følgende URL: Last ned gratis Forex Historical Data For å få mer informasjon om all vår datafeed, vennligst sjekk denne URL: Data Files 8211 Detaljert Spesifikasjon Alt dette, gratis og enkelt, alltid Happy Trading, HistData Weve oppdaterte Free Forex Data Files med siste februar 2017 sitater. Den siste oppdateringen inkluderer: Datakurser til og med 10. februar2017. De 66 forex-parene er tilgjengelige for nedlasting: EURUSD, EURCHF, EURGBP, EURJPY, EURAUD, USDCAD, USDCHF, USDJPY, USDMXN, GBPCHF, GBPJPY, GBPUSD, AUDJPY, AUDUSD, CHFJPY, NZDJPY, NZDUSD, XAUUSD, EURCAD, AUDCAD, CADJPY , EURNZD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD og USD. , USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, JPY, USD, USD, USD, Kunne finne noen futurescommodities datafeed. Her noen eksempler: SPXUSD SampP 500 i USD JPXJPY NIKKEI 225 i JPY NSXUSD NASDAQ 100 i USD FRXEUR FRANSK CAC 40 i EUR UDXUSD US DOLLAR INDEX i USD UKXGBP FTSE 100 i GBP GRXEUR DAX 30 i EUR AUXAUD ASX 200 i AUD HKXHKD HAN SENG i HKD ETXEUR EUROSTOXX 50 i EUR WTIUSD WEST TEXAS INTERMEDIATE i USD BCOUSD BRENT CRUDE OIL i USD For alle csv dataformater, inkludert Generic ASCII, MetaTrader, Ninja Trader og MetaStock For begge tidsrammer som 1 minutt og Tick Data For å starte gratis nedlasting, følg Følgende URL: Last ned gratis Forex Historical Data For å få mer informasjon om all vår datafeed, vennligst sjekk denne URL: Data Files 8211 Detaljert Spesifikasjon Alt dette, gratis og enkelt, alltid Happy Trading, HistData Weve oppdaterte Free Forex Data Files med siste dager januar 2017 sitater. I tillegg tilførte vi8217ve de første sitatene fra februar 2017. Den siste oppdateringen inkluderer: Datakurser til 03.02.2017. De 66 forex-parene er tilgjengelige for nedlasting: EURUSD, EURCHF, EURGBP, EURJPY, EURAUD, USDCAD, USDCHF, USDJPY, USDMXN, GBPCHF, GBPJPY, GBPUSD, AUDJPY, AUDUSD, CHFJPY, NZDJPY, NZDUSD, XAUUSD, EURCAD, AUDCAD, CADJPY , EURNZD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD og USD. , USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, JPY, USD, USD, USD, Kunne finne noen futurescommodities datafeed. Her noen eksempler: SPXUSD SampP 500 i USD JPXJPY NIKKEI 225 i JPY NSXUSD NASDAQ 100 i USD FRXEUR FRANSK CAC 40 i EUR UDXUSD US DOLLAR INDEX i USD UKXGBP FTSE 100 i GBP GRXEUR DAX 30 i EUR AUXAUD ASX 200 i AUD HKXHKD HAN SENG i HKD ETXEUR EUROSTOXX 50 i EUR WTIUSD WEST TEXAS INTERMEDIATE i USD BCOUSD BRENT CRUDE OIL i USD For alle csv dataformater, inkludert Generic ASCII, MetaTrader, Ninja Trader og MetaStock For begge tidsrammer som 1 minutt og Tick Data For å starte gratis nedlasting, følg Følgende URL: Last ned gratis Forex Historical Data For å få mer informasjon om all vår datafeed, vennligst sjekk denne URL: Data Files 8211 Detaljert Spesifikasjon Alt dette, gratis og enkelt, alltid Happy Trading, HistData Weve oppdaterte Free Forex Data Files med siste januar 2017 sitater. Den siste oppdateringen inkluderer: Datakurser til 27. januar 2017 inkludert. De 66 forex-parene er tilgjengelige for nedlasting: EURUSD, EURCHF, EURGBP, EURJPY, EURAUD, USDCAD, USDCHF, USDJPY, USDMXN, GBPCHF, GBPJPY, GBPUSD, AUDJPY, AUDUSD, CHFJPY, NZDJPY, NZDUSD, XAUUSD, EURCAD, AUDCAD, CADJPY , EURNZD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD og USD. , USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, JPY, USD, USD, USD, Kunne finne noen futurescommodities datafeed. Her noen eksempler: SPXUSD SampP 500 i USD JPXJPY NIKKEI 225 i JPY NSXUSD NASDAQ 100 i USD FRXEUR FRANSK CAC 40 i EUR UDXUSD US DOLLAR INDEX i USD UKXGBP FTSE 100 i GBP GRXEUR DAX 30 i EUR AUXAUD ASX 200 i AUD HKXHKD HAN SENG i HKD ETXEUR EUROSTOXX 50 i EUR WTIUSD WEST TEXAS INTERMEDIATE i USD BCOUSD BRENT CRUDE OIL i USD For alle csv dataformater, inkludert Generic ASCII, MetaTrader, Ninja Trader og MetaStock For begge tidsrammer som 1 minutt og Tick Data For å starte gratis nedlasting, følg Følgende URL: Last ned gratis Forex Historical Data For å få mer informasjon om all vår datafeed, vennligst sjekk denne URL: Data Files 8211 Detaljert Spesifikasjon Alt dette, gratis og enkelt, alltid Happy Trading, HistData Weve oppdaterte Free Forex Data Files med siste januar 2017 sitater. Den siste oppdateringen inkluderer: Datoer sitater til 20.Januar2017 inkludert. De 66 forex-parene er tilgjengelige for nedlasting: EURUSD, EURCHF, EURGBP, EURJPY, EURAUD, USDCAD, USDCHF, USDJPY, USDMXN, GBPCHF, GBPJPY, GBPUSD, AUDJPY, AUDUSD, CHFJPY, NZDJPY, NZDUSD, XAUUSD, EURCAD, AUDCAD, CADJPY , EURNZD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD og USD. , USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, JPY, USD, USD, USD, Kunne finne noen futurescommodities datafeed. Her noen eksempler: SPXUSD SampP 500 i USD JPXJPY NIKKEI 225 i JPY NSXUSD NASDAQ 100 i USD FRXEUR FRANSK CAC 40 i EUR UDXUSD US DOLLAR INDEX i USD UKXGBP FTSE 100 i GBP GRXEUR DAX 30 i EUR AUXAUD ASX 200 i AUD HKXHKD HAN SENG i HKD ETXEUR EUROSTOXX 50 i EUR WTIUSD WEST TEXAS INTERMEDIATE i USD BCOUSD BRENT CRUDE OIL i USD For alle csv dataformater, inkludert Generic ASCII, MetaTrader, Ninja Trader og MetaStock For begge tidsrammer som 1 minutt og Tick Data For å starte gratis nedlasting, følg Følgende URL: Last ned gratis Forex Historical Data For å få mer informasjon om all vår datafeed, vennligst sjekk denne URL: Data Files 8211 Detaljert Spesifikasjon Alt dette, gratis og enkelt, alltid Happy Trading, HistData Weve oppdaterte Free Forex Data Files med siste januar 2017 sitater. Den siste oppdateringen inkluderer: Datakurser til 13 januar 2017 inkludert. De 66 forex-parene er tilgjengelige for nedlasting: EURUSD, EURCHF, EURGBP, EURJPY, EURAUD, USDCAD, USDCHF, USDJPY, USDMXN, GBPCHF, GBPJPY, GBPUSD, AUDJPY, AUDUSD, CHFJPY, NZDJPY, NZDUSD, XAUUSD, EURCAD, AUDCAD, CADJPY , EURNZD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD og USD. , USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, JPY, USD, USD, USD, Kunne finne noen futurescommodities datafeed. Her noen eksempler: SPXUSD SampP 500 i USD JPXJPY NIKKEI 225 i JPY NSXUSD NASDAQ 100 i USD FRXEUR FRANSK CAC 40 i EUR UDXUSD US DOLLAR INDEX i USD UKXGBP FTSE 100 i GBP GRXEUR DAX 30 i EUR AUXAUD ASX 200 i AUD HKXHKD HAN SENG i HKD ETXEUR EUROSTOXX 50 i EUR WTIUSD WEST TEXAS INTERMEDIATE i USD BCOUSD BRENT CRUDE OIL i USD For alle csv dataformater, inkludert Generic ASCII, MetaTrader, Ninja Trader og MetaStock For begge tidsrammer som 1 minutt og Tick Data For å starte gratis nedlasting, følg Følgende URL: Last ned gratis Forex Historical Data For å få mer informasjon om all vår datafeed, vennligst sjekk denne URL: Data Files 8211 Detaljert Spesifikasjon Alt dette, gratis og enkelt, alltid Happy Trading, HistData Weve oppdaterte Free Forex Data Files med første 2017 sitater for januar. Den siste oppdateringen inkluderer: Datasedler til 06January2017 inclusive. De 66 forex-parene er tilgjengelige for nedlasting: EURUSD, EURCHF, EURGBP, EURJPY, EURAUD, USDCAD, USDCHF, USDJPY, USDMXN, GBPCHF, GBPJPY, GBPUSD, AUDJPY, AUDUSD, CHFJPY, NZDJPY, NZDUSD, XAUUSD, EURCAD, AUDCAD, CADJPY , EURNZD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD og USD. , USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, JPY, USD, USD, USD, Kunne finne noen futurescommodities datafeed. Her noen eksempler: SPXUSD SampP 500 i USD JPXJPY NIKKEI 225 i JPY NSXUSD NASDAQ 100 i USD FRXEUR FRANSK CAC 40 i EUR UDXUSD US DOLLAR INDEX i USD UKXGBP FTSE 100 i GBP GRXEUR DAX 30 i EUR AUXAUD ASX 200 i AUD HKXHKD HAN SENG i HKD ETXEUR EUROSTOXX 50 i EUR WTIUSD WEST TEXAS INTERMEDIATE i USD BCOUSD BRENT CRUDE OIL i USD For alle csv dataformater, inkludert Generic ASCII, MetaTrader, Ninja Trader og MetaStock For begge tidsrammer som 1 minutt og Tick Data For å starte gratis nedlasting, følg Følgende URL: Last ned gratis Forex Historical Data For å få mer informasjon om all vår datafeed, vennligst sjekk denne URL: Data Files 8211 Detaljert Spesifikasjon Alt dette, gratis og enkelt, alltid Happy Trading, HistData Weve oppdaterte Free Forex Data Files med fullfør 2016 data. Bortsett fra kryssformatformatene, kan you8217ll laste ned en unik fil med alle 2016-dataene, per forex-par. Som alltid har datasettet 66 forexpar tilgjengelig for nedlasting: EURUSD, EURCHF, EURGBP, EURJPY, EURAUD, USDCAD, USDCHF, USDJPY, USDMXN, GBPCHF, GBPJPY, GBPUSD, AUDJPY, AUDUSD, CHFJPY, NZDJPY, NZDUSD, XAUUSD , USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD og USD. Hvis du vil ha informasjon, kan du sende en e-post til oss, og du vil bli informert om at du vil ha informasjon om det, i våre data feeds you8217ll kunne finne noen futurescommodities data feeds. Her noen eksempler: SPXUSD SampP 500 i USD JPXJPY NIKKEI 225 i JPY NSXUSD NASDAQ 100 i USD FRXEUR FRANSK CAC 40 i EUR UDXUSD US DOLLAR INDEX i USD UKXGBP FTSE 100 i GBP GRXEUR DAX 30 i EUR AUXAUD ASX 200 i AUD HKXHKD HAN SENG i HKD ETXEUR EUROSTOXX 50 i EUR WTIUSD WEST TEXAS INTERMEDIATE i USD BCOUSD BRENT CRUDE OIL i USD For alle csv dataformater, inkludert Generic ASCII, MetaTrader, Ninja Trader og MetaStock For begge tidsrammer som 1 minutt og Tick Data For å starte gratis nedlasting, følg Følgende URL: Last ned gratis Forex Historical Data For å få mer informasjon om all vår datafeed, vennligst sjekk denne URL: Data Files 8211 Detaljert Spesifikasjon Alt dette, gratis og enkelt, alltid Happy Trading, HistData Weve oppdaterte Free Forex Data Files med siste sitater i desember 2016, og denne oppdateringen fullfører 2016-dataene. Den siste oppdateringen inkluderer: Datakurser til og med 30. desember 2016. We8217ll publiserer denne uken de komplette 2016 sitatene for enklere nedlasting. De 66 forex-parene er tilgjengelige for nedlasting: EURUSD, EURCHF, EURGBP, EURJPY, EURAUD, USDCAD, USDCHF, USDJPY, USDMXN, GBPCHF, GBPJPY, GBPUSD, AUDJPY, AUDUSD, CHFJPY, NZDJPY, NZDUSD, XAUUSD, EURCAD, AUDCAD, CADJPY , EURNZD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD og USD. , USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, JPY, USD, USD, USD, Kunne finne noen futurescommodities datafeed. Her noen eksempler: SPXUSD SampP 500 i USD JPXJPY NIKKEI 225 i JPY NSXUSD NASDAQ 100 i USD FRXEUR FRANSK CAC 40 i EUR UDXUSD US DOLLAR INDEX i USD UKXGBP FTSE 100 i GBP GRXEUR DAX 30 i EUR AUXAUD ASX 200 i AUD HKXHKD HAN SENG i HKD ETXEUR EUROSTOXX 50 i EUR WTIUSD WEST TEXAS INTERMEDIATE i USD BCOUSD BRENT CRUDE OIL i USD For alle csv dataformater, inkludert Generic ASCII, MetaTrader, Ninja Trader og MetaStock For begge tidsrammer som 1 minutt og Tick Data For å starte gratis nedlasting, følg Følgende URL: Last ned gratis Forex Historical Data For å få mer informasjon om all vår datafeed, vennligst sjekk denne URL: Data Files 8211 Detaljert Spesifikasjon Alt dette, gratis og enkelt, alltid Happy Trading, HistData Weve oppdaterte Free Forex Data Files med siste anførselstegn i desember 2016. Den siste oppdateringen inkluderer: Datakurser til 23. desember 2016 inkludert. De 66 forex-parene er tilgjengelige for nedlasting: EURUSD, EURCHF, EURGBP, EURJPY, EURAUD, USDCAD, USDCHF, USDJPY, USDMXN, GBPCHF, GBPJPY, GBPUSD, AUDJPY, AUDUSD, CHFJPY, NZDJPY, NZDUSD, XAUUSD, EURCAD, AUDCAD, CADJPY , EURNZD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD og USD. , USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, JPY, USD, USD, USD, Kunne finne noen futurescommodities datafeed. Her noen eksempler: SPXUSD SampP 500 i USD JPXJPY NIKKEI 225 i JPY NSXUSD NASDAQ 100 i USD FRXEUR FRANSK CAC 40 i EUR UDXUSD US DOLLAR INDEX i USD UKXGBP FTSE 100 i GBP GRXEUR DAX 30 i EUR AUXAUD ASX 200 i AUD HKXHKD HAN SENG i HKD ETXEUR EUROSTOXX 50 i EUR WTIUSD WEST TEXAS INTERMEDIATE i USD BCOUSD BRENT CRUDE OIL i USD For alle csv dataformater, inkludert Generic ASCII, MetaTrader, Ninja Trader og MetaStock For begge tidsrammer som 1 minutt og Tick Data For å starte gratis nedlasting, følg Følgende url: Last ned gratis Forex historiske data For å få mer informasjon om all vår datafeed, vennligst sjekk denne URLen: Datafiler 8211 Detaljert spesifikasjon Alt dette, gratis og enkelt, alltid Happy Trading, HistData

No comments:

Post a Comment